Forum www.ligapls.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulamin

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ligapls.fora.pl Strona Główna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ukań




Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dysku Twardego ;]

PostWysłany: Wto 18:46, 25 Mar 2008    Temat postu: Regulamin

1. Nie spamuj:
a) nie pisz krótkich postów typu: "lol", "hehehe", "szkukaj!", "masz rację" itp.,
b) unikaj zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (sprawy prywatne należy załatwiać przez PW),
c) zanim napiszesz jakiś temat to sprawdź, czy on już jest na tym forum (możesz użyć wyszukiwarki Google, Yahoo itp.).

2. Obowiązuje zakaz umieszczania reklam, z wyjątkiem:

a) Reklam instytucji, lub akcji charytatywnych (Pajacyk, Caritas, Czerwony Krzyż itp.),
b) Sytuacji, gdy ktoś aktywnie poszukuje informacji na dany temat - wtedy w odpowiedzi można zareklamować
produkt/firmę/aukcję itp.
c) Wypadków uzgodnionych z administratorem serwisu - użytkownikiem Kuba18760 .

3. Nie zamieszczaj linków do stron/plików mogących spowodować uszkodzenie bądź zawieszenie komputera/przeglądarki. W ekstremalnych przypadkach takie osoby będą banowane bez ostrzeżenia.

4 Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do forum. Także jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z administratorów/moderatorów za ciężkie mogą zaowocować tym samym bez uprzedniego upomnienia.

Niezależnie od czasu trwania bana, a stosownie do przewinień użytkownika i możliwości technicznych, konto może być zablokowane:

a) Imiennie - użytkownik nie będzie mógł zalogować się ze swoim nickiem, ale będzie mógł przeglądać forum lub założyć nowe konto.
b) Poprzez IP komputera (a w skrajnych wypadkach całej podsieci) - użytkownik w ogóle nie będzie mógł się połączyć z forum z danego IP.

5. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na forum przez użytkowników. Użytkownik ma prawo do modyfikowania treści swoich postów, nie ma jednak prawa żądać od administracji usunięcia swoich postów, bowiem decyzja o umieszczeniu ich na forum jest traktowana jako równoznaczna z decyzją przeznaczenia ich do użytku publicznego.

6. Użytkownicy dostają w miarę wzrostu liczby postów tzw. rangi. Jeżeli użytkownik będzie "nabijał posty", które są krótkie, lub nie mają sensu - dostanie ostrzeżenie.

7. Użytkownik może mieć tylko jedno konto na forum. Za więcej kont, czyli tzw. "multikonto" dostaje się bana na IP

Za nieprzystosowanie się do regulaminu dostaje się tzw. Ostrzeżenie, a za 3 ostrzeżenia dostaje się zakaz pisania, a za 6 ostrzeżeń, tzw. BAN (nie będziesz mógł wchodzić na forum).


---------------------SŁOWNICZEK---------------------


GOŚĆ - osoba niezarejestrowana na forum. Może czytać wątki.

UŻYTKOWNIK (uczestnik) - osoba zarejestrowana na forum. Może zakładać nowe wątki, odpowiadać w istniejących, głosować w ankietach i zakładać własne, edytować (zmieniać) swoje posty.

MODERATOR - osoba zarejestrowana na forum, odpowiadająca za utrzymanie na nim porządku. Oprócz posiadania uprawnień uczestnika forum może zamykać (blokować) wątki, przenosić je do innych działów, dzielić wątki wielotematyczne, usuwać z forum wątki i wybrane posty, usuwać z postów i indywidualnych pól użytkowników treści niezgodne z regulaminem, zwracać uwagę użytkownikom nieprzestrzegającym zasad obowiązujących na forum, a w sytuacji braku poprawy - blokować konkretnym użytkownikom dostęp do forum.

ADMINISTRATOR - osoba zarządzająca forum.

NICK - pseudonim użytkownika.

RANGA - stopień wskazujący na uprawnienia użytkownika, wyświetlany pod nickiem.Zależy od ilości napisanych postów.

EMBLEMAT (awatar) - obrazek wyświetlany pod nickiem użytkownika. Ustawia się go w profilu,Wysyłają się własny obrazek, zgodny z wymaganiami technicznymi określonymi w profilu.
Awatar jest jednym z elementów ułatwiających identyfikację użytkownika forum, dlatego warto wybrać taki, który nie będzie mylił się z innymi awatarami. Nie wolno kopiować awatarów uczestników forum - chyba że posiadacz danego awatara wyrazi na to zgodę. Ze względu na ograniczenia reklamowe w awatarach nie wolno umieszczać żadnych adresów internetowych. Niedozwolone są również napisy imitujące rangi forumowe.

PODPIS (sygnatura, sig) - tekst wyświetlany pod każdą wiadomością użytkownika, definiowany w profilu. Może to być np krótki opis "Czegoś" lub ważna dla użytkownika maksyma.

Do podpisu nie wolno wstawiać żadnych reklam. Linka do własnej strony www nie umieszcza się w podpisie, ale w innym polu profilu (link dostępny w karcie i profilu użytkownika). W podpisie można umieścić swoje dane kontaktowe (identyfikatory wybranych komunikatorów, jeden adres mailowy). Dozwolone jest także wstawianie linków do akcji humanitarnych. Inne linki można zamieścić jedynie za zgodą administracji Forum. Podpis nie powinien być wizualnie męczący dla innych użytkowników forum: maksymalna wielkość czcionki to czcionka domyślna Normalna, należy unikać stosowania rażących kolorów, a przy długich (np. kilkulinijkowych) podpisach zdecydować się na zmniejszenie czcionki. W podpisie nie należy stosować znaczników [quote], [code] i pochodnych ([php], [sql], [html], etc.).

PROFIL - zbiór danych i indywidualnych ustawień forum danego uczestnika. W profilu użytkownik może m.in. przygotować/zmienić swój podpis. Część informacji o uczestniku jest dostępna innym osobom korzystającym z forum (np. liczba postów, adres prywatnej strony www).

WĄTEK (topik, temat) - oddzielna rozmowa w danym dziale, której tytuł jest wyświetlany na liście.

POST - pojedyncza wypowiedź uczestnika w danym topiku.

PW (prywatna wiadomość) - wewnętrzna korespondencja forum. Korzystając z ikony umieszczonej w każdym poście dowolnego użytkownika forum, można wysłać do niego prywatną wiadomość, niepublikowaną na forum.

BAN - zablokowanie danemu użytkownikowi dostępu do forum. Banowani są uczestnicy nieprzestrzegający zasad forum i niereagujący na upomnienia moderatorów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ligapls.fora.pl Strona Główna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin